Jump to content

Featured Replies

comment_16311

Läste inlägget om "fel i regpappren" de var från början en V 250 i en -69:a till en 302:a tydligen inga problem... får i dagarna hem en -66:a Cab

som från början var monterad med en 200 6:a numera sedan 1985 en firma i Bolder Mustang Milt Colorado byte o stoppa i en V8-289 Vin Nr. är en T-motor, nu har jag jagat uppgifter på vad som skilljer dom åt, bromsarna är redan klart jag har beställt o redan fått hem skivbromsar från MP-USA så dom ligger bara o väntar. Är det mer som jag måste byta ELLER?? Kan nån ge mej upplysningar om var/hur jag får tag i papper som beskriver detta???

Reg.Besiktningen har ingen aning HJÄLP MEJ...

Musse-68 HT snart med Musse-66 Åxså Tack på förhand Janne

P.S. Om Shipping glöm inte CalShip (Svensk snubbe)

comment_16316

Om bara bromsarna fungerar som de ska så e det inga problem:-

bilprovningen vet knappast vad dit T i chassinr står för så bara regga den den som v8a bil och skulle de veta det, så är den ombyggd med 5 bultat och det ska räcka.

i övrigt e det km mätare godkända reflex bak

8)

  • Author
comment_16317
Om bara bromsarna fungerar som de ska så e det inga problem:-

bilprovningen vet knappast vad dit T i chassinr står för så bara regga den den som v8a bil och skulle de veta det, så är den ombyggd med 5 bultat och det ska räcka.

i övrigt e det km mätare godkända reflex bak

Reflexer bak o mätar"modifieringen" är inga problem Rolands Mustang Parts Har sedan länge tagit fram det, i övrigt ber jag att få tacka så länge.

Hare bra H-Janne

8)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...