Jump to content

Nygammal medlem


Recommended Posts

(redigerad)

Hej forumet 

Johan heter jag och är nygammal medlem, för 11 år sedan ägde jag en GT 1994, nu stolt ägare till en 2003 GT Cabriolet, nedan lite kort info om bilen:

2003 GT, Cab, Firered met, BBK, Magnaflow, staggered fälgar bak, 6400 mil, 3.73 bakaxel, stora stereon, manuell växellåda.

Bor i Vallentuna. Bild på den gamla och den nya. Hoppas att vi ses därute.

 

IMG_3483.jpeg

IMG_3433.png

Ändrade %s av %s (%s)
Felstavningar
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 2024-08-08 at 00:34, Johber said:

Hej forumet 

Johan heter jag och är nygammal medlem, för 11 år sedan ägde jag en GT 1994, nu stolt ägare till en 2003 GT Cabriolet, nedan lite kort info om bilen:

2003 GT, Cab, Firered met, BBK, Magnaflow, staggered fälgar bak, 6400 mil, 3.73 bakaxel, stora stereon, manuell växellåda.

Bor i Vallentuna. Bild på den gamla och den nya. Hoppas att vi ses därute.

 

IMG_3483.jpeg

IMG_3433.png 

Målare Stockholm  erbjuder professionella måleritjänster med ett gott rykte. Deras breda utbud och positiva kundrecensioner gör dem till ett bra val för både inomhus- och utomhusmålning. Om du söker pålitliga målare i Stockholm, är det definitivt värt att överväga dem.

Välkommen tillbaka till forumet! Din 2003 GT Cabriolet låter fantastiskt! Firered metallisk är verkligen en vacker färg, och de uppgraderingar du har gjort verkar imponerande. Det är kul att se att du har gått från en 1994 till en nyare modell med sådana specifikationer. Jag bor också i Stockholm och är ofta i Vallentuna, så kanske vi ses på vägarna eller vid något evenemang. Jag ser fram emot att se bilder på både din gamla och nya bil. Hoppas du får många härliga turer med din GT!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...