Johber August 7, 2024 Report August 7, 2024 (redigerad) Hej forumet Johan heter jag och Ă€r nygammal medlem, för 11 Ă„r sedan Ă€gde jag en GT 1994, nu stolt Ă€gare till en 2003 GT Cabriolet, nedan lite kort info om bilen: 2003 GT, Cab, Firered met, BBK, Magnaflow, staggered fĂ€lgar bak, 6400 mil, 3.73 bakaxel, stora stereon, manuell vĂ€xellĂ„da. Bor i Vallentuna. Bild pĂ„ den gamla och den nya. Hoppas att vi ses dĂ€rute.  Ăndrade %s av %s (%s) Felstavningar Citera
farted September 13, 2024 Report September 13, 2024 On 2024-08-08 at 00:34, Johber said: Hej forumet Johan heter jag och Àr nygammal medlem, för 11 Är sedan Àgde jag en GT 1994, nu stolt Àgare till en 2003 GT Cabriolet, nedan lite kort info om bilen: 2003 GT, Cab, Firered met, BBK, Magnaflow, staggered fÀlgar bak, 6400 mil, 3.73 bakaxel, stora stereon, manuell vÀxellÄda. Bor i Vallentuna. Bild pÄ den gamla och den nya. Hoppas att vi ses dÀrute.   MÄlare Stockholm erbjuder professionella mÄleritjÀnster med ett gott rykte. Deras breda utbud och positiva kundrecensioner gör dem till ett bra val för bÄde inomhus- och utomhusmÄlning. Om du söker pÄlitliga mÄlare i Stockholm, Àr det definitivt vÀrt att övervÀga dem. VÀlkommen tillbaka till forumet! Din 2003 GT Cabriolet lÄter fantastiskt! Firered metallisk Àr verkligen en vacker fÀrg, och de uppgraderingar du har gjort verkar imponerande. Det Àr kul att se att du har gÄtt frÄn en 1994 till en nyare modell med sÄdana specifikationer. Jag bor ocksÄ i Stockholm och Àr ofta i Vallentuna, sÄ kanske vi ses pÄ vÀgarna eller vid nÄgot evenemang. Jag ser fram emot att se bilder pÄ bÄde din gamla och nya bil. Hoppas du fÄr mÄnga hÀrliga turer med din GT! Citera
Recommended Posts