Gäst May 3, 2005 Report May 3, 2005 http://www.blocket.se/view/4867922.htm? ... c=1&city=0Jag skulle aldrig våga hyra ut en sådan fin bil Hoppas det inte händer något illa för honom.. Citera
NiklasW May 3, 2005 Report May 3, 2005 Jag skulle inte ens våga hyra en sån bil, det är ju inte värt det om man skulle råka repa bilen eller så. Men nån typ av försäkring måste väl ingå tycker man för 2500:-/4 timmar.Själv payade jag 200:- för ca 4 timmar med en Dodge Challenger T/A när jag tog studenten Citera
Pernolf cmc 558 May 3, 2005 Report May 3, 2005 Han vill nog ha tillbaka en del av pengarna som gatt at till renoveringen...Han far nog salla bland dom som vill hyra... Citera
Gäst May 3, 2005 Report May 3, 2005 Jag skulle inte ens våga hyra en sån bil, det är ju inte värt det om man skulle råka repa bilen eller så. Men nån typ av försäkring måste väl ingå tycker man för 2500:-/4 timmar.Själv payade jag 200:- för ca 4 timmar med en Dodge Challenger T/A när jag tog studenten VAR hyrde du en Challenger för 200:-?!?!?! vill också! Citera
NiklasW May 3, 2005 Report May 3, 2005 Jag skulle inte ens våga hyra en sån bil, det är ju inte värt det om man skulle råka repa bilen eller så. Men nån typ av försäkring måste väl ingå tycker man för 2500:-/4 timmar.Själv payade jag 200:- för ca 4 timmar med en Dodge Challenger T/A när jag tog studenten VAR hyrde du en Challenger för 200:-?!?!?! vill också! Snubben som ägde bilen körde runt mig Jag hade sett bilen åka runt i stan tidigare så jag tog reg. numret och ringde upp honom. Och det var inga problem så Challenger T/A blev det! Citera
Recommended Posts