Pärra May 4, 2005 Report May 4, 2005 Hej,Jag har skaffat hem en 65a fastback från USA med skivbromsar runtom, men tyvärr så var inte handbromsen ok. Oken bak är dock gjorda för handbroms och försedda med vajer, dessutom så har jag en kort vajer fram till vänster om växellådan.Jag vore tacksam om ngn kan ge mej tips / bilder på hur jag kan få till detta så regbesiktning kan genomföras. Citera
Leijon CMC 855 May 5, 2005 Report May 5, 2005 Tjenar Mustang-kompis!Jag vet inte säkert hur det ser ut på 65 med skivor på alla 4, men det borde väl se ut som på vilken 65-66 som helst, skivor el. trummor. Någon annan får rätta mig om jag har fel.I vilket fall som helst, så här ser det ut undertill på vår 66a HT. Citera
Pärra May 5, 2005 Author Report May 5, 2005 Tjena!Tack så mycket för ditt svar, jag antar att det är originaldelar som syns på bilden. Jag får kolla i morgon om jag kan få fatt i delarna i Sverige, man börjar ju bli kraftigt sugen på att gasa nu. Citera
Leijon CMC 855 May 21, 2005 Report May 21, 2005 tjenar!jo jag TROR att det är originaldelar, överenstämmer med ritningarna.. Citera
Pärra May 21, 2005 Author Report May 21, 2005 Jo det stämmer, det är original. Jag fick fatt i prylarna hos Rolands Mustangdelar. Så om Murphy håller sej på mattan blir det reg besiktning på må eller tisdag och förhoppningsvis Powermeet i Hässleholm.Ha detPärra Citera
Recommended Posts