cobrajet May 8, 2005 Report Share May 8, 2005 Är det nån i detta avlånga land som kan förklara om det är nåt specielt med vevaxeln på 351C -70.Jag beställde en ny turbin TCI Saturdaynight special till den C6a jag håller på att sätta i min 69a.Pilotpluppen fram på turbinen är den rätta 1.375 och den går in en bit i vevaxeln men bottnar mot en avfasning längre in i veven.Tidigare satt det en FMX bakom motorn men den ska också enligt tabellerna ha en pilot på 1.375Håller på att bli vansinnig på denna i övrigt mycket vackra 69 Sportsroof.Tror inte det finns en enda skruv eller plupp jag har behövt modifiera eller montera om minst två gånger.Tacksam för svar.Mats Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.