May 9, 200520 yr comment_17484 Finns det någon som har nån aning om vilket företag (typ Bosch, nu gör inte dom några AC såvitt jag vet) som gör ACn till min Mustang 3.6l -97. Det är nämligen så att ett lager i den har brakat samman och det medför endel missljud därifrån. Jag har kikat i instruktionsboken samt under huven, men hittar tyvärr inget./Kristian
May 9, 200520 yr comment_17496 Finns det någon som har nån aning om vilket företag (typ Bosch, nu gör inte dom några AC såvitt jag vet) som gör ACn till min Mustang 3.6l -97. Det är nämligen så att ett lager i den har brakat samman och det medför endel missljud därifrån. Jag har kikat i instruktionsboken samt under huven, men hittar tyvärr inget./KristianHör med Lindströms bilelektriska här i Skövde... dom håller ju på endel med AC
May 11, 200520 yr Author comment_17597 Tack för hjälpen Matte! Rätt (?) del är nu beställd från ovannämnda företag.
May 12, 200520 yr comment_17616 Tack för hjälpen Matte! Rätt (?) del är nu beställd från ovannämnda företag.Var så lite så. Hoppas det funkar sen då Ska in med min bil där på fredag för felsökning av lambdasonderna...