William Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Hej!Behöver ett cabskydd till min nyinköpta Mustang, några bratips på var man hittar det här hemma?Jag tänkte göra en större renovering i vinter, finns detnågon som har erfarenhet av att själv impotera delar frånUSA, jag behöver ganska många olika delar som tex. styled steel wheel och det är inte billigt i Sverige.Mvh Peter Quote
Morgan Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 www.johnsmustang.com är en relativt liten firma med bra priser.Det tar ca 10-14 dagar att få hem delarna, kolla priset på delendu vill köpa x 12 om USD ligger på ca 7:- så har du det hemma vid dörren.Du beställer betalar med betalkort, när det sedan kommer hem tillSverige så ringer fedex dig från Arlanda och säger hur mycketmoms och skatt du ska betala, du betalar in detta och två-tre dagarsenare har dina delar.Det finns ju andra firmor men jag tycker Johns......... har funkat perfektoch jag har beställt där ca 10 gånger på 2 år och allt har varit braVill du köpa hemma Kolla länkar på Mustangklubbens första sida. Quote
Recommended Posts