5 JuniJun 5 comment_189984 Hej,Någon annan Mustang kompis som anmält er till Cars & Coffee på Gärdeloppet den 7/6?Vi har inte hunnit med en enda träff denna våren / sommaren så måste ju få åka på någon bilträff när tid gavs plötsligt Report
7 JuniJun 7 Author comment_190005 Vilken dag på Gärdetidag med massa biltokiga människor Kan varmt rekommendera denna tillställning Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.