MrTurbo_1645 June 19, 2005 Report June 19, 2005 Jag kan inte logga in på forumet från min server längre. Det påstås att användarnamn / lösen är fel. Ändå använder jag samma som i denna datorn. Väljer jag att få mitt lösenord skickat till mig via e-post så står det;Email adressen som du angav matchar inte med den som är listad med det användarnamnetÄven det e samma uppgifter som de jag använder i denna dator... Vad kan ha hänt? Citera
Gäst June 19, 2005 Report June 19, 2005 Nej det funkar från olika.Säker på att du inte fått med något extra "blanksteg" eller nått.Hänt mig när man "kopierar" och "klistar in" lösenord Citera
pineman June 21, 2005 Report June 21, 2005 Gå in och töm datorn på cookies, och alla tempfiler som ligger i tempkatalogen.....Det ska hjälpa Citera
MrTurbo_1645 June 25, 2005 Author Report June 25, 2005 Bytte användar id och lösen, nu funkar det från båda datorerna.... Citera
Recommended Posts