M Johansson Posted July 7, 2005 Report Posted July 7, 2005 Regbesiktigade min nyinköpta GT cab -96 häromdan, fick nedslag på att orginal luftfilterburk saknades, är det någon som vet var man kan köpa eller låna en sådan i södertäljetrakten, behöver den bara vid regbes. tacksam för svar då jag längtar efter att få glida i nyförvärvet. Quote
E55eT© Posted July 7, 2005 Report Posted July 7, 2005 Regbesiktigade min nyinköpta GT cab -96 häromdan, fick nedslag på att orginal luftfilterburk saknades, är det någon som vet var man kan köpa eller låna en sådan i södertäljetrakten, behöver den bara vid regbes. tacksam för svar då jag längtar efter att få glida i nyförvärvet.Testa denna länk!http://www.bildelsbasen.se/asp/partsearch/Hittade H-pipa med 4 katalysatorer i Uppsala till min 94'a.. Om det inte finns där blir det nog svårt att hitta i sverige..Mvh//Tommy Quote
elboy cmc 388 Posted July 10, 2005 Report Posted July 10, 2005 Hej jag har en luft burk ligger till en 96a 4,6 gt efter jag satt på en kn filter och rör. Ska gå ut och fotta grjorna så får du komma med ett bud om du bill ha det eller ej. Har även sänkings fjädrar sänker ca 4-5 cm.... Quote
elboy cmc 388 Posted July 10, 2005 Report Posted July 10, 2005 Så här ser grjorna ut i alla fall. Tänker lägga ut dom på säljes länken. Quote
M Johansson Posted July 12, 2005 Author Report Posted July 12, 2005 Regbesiktigade min nyinköpta GT cab -96 häromdan, fick nedslag på att orginal luftfilterburk saknades, är det någon som vet var man kan köpa eller låna en sådan i södertäljetrakten, behöver den bara vid regbes. tacksam för svar då jag längtar efter att få glida i nyförvärvet.Nu är det fixat, bes o klar!Tack för svaren!Nu ska det glidas med mussen Quote
Alexander Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Jag har en luft burk liggande som du kan få LÅNABor i SträngnäsHör av dig om intresse finns Quote
Recommended Posts