Jump to content

Bilder på Saleen 2005


pontus66

Recommended Posts

Snygg...

Pontus om jag får fråga

Vad gör du i USA?? Jobbar du där, var nånstans, huspriser, osv osv

Funderar på att kanske ta ett år "over there" :lol::lol::lol:

Min fru har ett två-årskontrakt med AstraZeneca (som går ut sista oktober i år) och jag följde med. Jag har ett eget företag och sysslar med datorgrafik och har kunnat jobba med svenska kunder härifrån.

Vi bor i en delstat som heter Delaware, utanför en stad som heter Wilmington. Närmaste storstad är Philadelphia som ligger ca 45 minuter med bil härifrån. Philadelphia i sin tur ligger ca 2 timmar söder om New York City och 2 timmar norr om Washington DC - det var dagens geografilektion det ;-)

Att köpa hus här vet jag inte så mycket om, AstraZeneca ordnar med boende till oss. Vi bor i typ radhus, rätt så stort med två våningar och inredd källare för 1600 dollar i månaden.

Har du möjlighet att komma hit så gör det för allt i världen. Vi har i alla fall stormtrivts här, men tänk på att tiden går ruskigt fort. Om det gått hade vi velat stanna i alla fall ett år till (3 år totalt då). Två år låter som en lång tid, men det känns faktiskt för kort.

P.S. Ser att du bor i Åkersberga. Min svärfar har tagit hand om min 66:a medans vi är borta - han bor på Lavettvägen 1 - om du har vägarna förbi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...