MrTurbo_1645 July 30, 2005 Report July 30, 2005 Satt inatt och knepade ihop ett LÅNGT inlägg med funderingar ang min motorrenovering. Forumet var segt men lyckades få in inlägget under "motor". Nu är det dock borta. Misstänker att det var någon form av uppdatering etc på webbhotellet under natten som orsakade detta. Har ju vart uppe sådana här saker förut. Ska man tolka det som att man ej ska sitter uppe på nätterna och skriva inlägg? Nåja, får se om jag orkar mig på att skriva ett sådant inlägg igen. Citera
NiklasW July 30, 2005 Report July 30, 2005 De inläggen ligger ju där...två likadana till o med. Under motor. Eller är det inte dem du menar? Citera
MrTurbo_1645 July 30, 2005 Author Report July 30, 2005 De inläggen ligger ju där...två likadana till o med. Under motor. Eller är det inte dem du menar?ehe? jaha?Jag ser inget av dem! Fick ett mail om svar i den ena nu...Mysko, jag ser asså inte mina egna trådar? Såhär ser motor-forumet ut för mig precis nu.. Citera
Recommended Posts