September 8, 200519 yr comment_21959 Till alla er som kanske varit oroliga över att jag har vinterutrustat min -05:a och kanske tänkte köra den över vintern kan nu andas ut.Har köpt en vinterbil för detta samt att jag skaffat en till hund. Så det blev en Renault Laguna- 05 kombi. Demobil som gått 1000 mil för 150.000:- faktiskt mycket bil för pengarna...Men nu får man inga blickar i kön Man ser ut som vilken jävla svensson som helst. I dag så blev jag omkörd av en kille i en "Jagga" och han tittade på mig med blicken och jag kan tänka mig att han sa - Hahaha har du inget bättre att åka i va!!!Om han bara visste. Funderar på att sätta en streamer på bakrutan där det står typ. JAG KÖR ÄVEN MUSTANG....SKITSTÖVEL!!!
September 8, 200519 yr Author comment_21960 Så här ser den ut, Silvergrå och gubbig...men skön och billigVa fan går det inte att lägga ut bilden???
September 8, 200519 yr comment_21965 Pjuuuuhh... Skönt att höra!Men det hindrar ju inte att plocka ut mussen gnistrande vinterdagar som vi får även här i stockholm? Tänkte vintertesta min 66:a då det är saltfritt och minst -10°
September 8, 200519 yr comment_21974 Om han bara visste. Funderar på att sätta en streamer på bakrutan där det står typ. JAG KÖR ÄVEN MUSTANG....SKITSTÖVEL!!!En elakare variant av min fundering på bakrutestreamer Kostar cirka 4000 kronor att trycka 200 ex. Något som kan ordnas inom CMC?
September 8, 200519 yr comment_21978 Till alla er som kanske varit oroliga över att jag har vinterutrustat min -05:a och kanske tänkte köra den över vintern kan nu andas ut.Har köpt en vinterbil för detta samt att jag skaffat en till hund. Så det blev en Renault Laguna- 05 kombi. Demobil som gått 1000 mil för 150.000:- faktiskt mycket bil för pengarna...Men nu får man inga blickar i kön Man ser ut som vilken jävla svensson som helst. I dag så blev jag omkörd av en kille i en "Jagga" och han tittade på mig med blicken och jag kan tänka mig att han sa - Hahaha har du inget bättre att åka i va!!!Om han bara visste. Funderar på att sätta en streamer på bakrutan där det står typ. JAG KÖR ÄVEN MUSTANG....SKITSTÖVEL!!!Haha, en annan har en Volvo 740 88a som vardags/vinterbil =) Jämfört är en Renault Laguna lyx
September 9, 200519 yr comment_21989 Tänkte också på det :-) VInterbil ger vibbar om 80-talsbilar. Inte 05:or Men jag ser hellre en sönderrostad Laguna jämfört med en Mustang. Såg förresten en LagunaKombi igår, ser riktigt trevlig ut. Eller?
September 9, 200519 yr Author comment_21990 Jag e´väldigt nöjd, mycket bil för pengarna som sagt. Lite lull lull, hyfsad stereo, bra lastutrymmen.Har också fått garageplats till min -65:a så 05:an kommer in i mitt garage...Fan va bra allt blev till slut. Nu kanske man ska strunta i att sälja cabben???
September 9, 200519 yr Author comment_22003 Fick rekommendation från nån här på forumet om p-plats i Solna eller Sundbyberg, tror jag att det var. Säkert med väktare, bursystem, tillgång 24/7 kostar 450:-/mån
September 9, 200519 yr comment_22006 Hmm, det var nog jag som tipsade Ligger det på Anderstorpsvägen? Solna/Huvudsta.
November 16, 200519 yr Author comment_23681 Hmm, det var nog jag som tipsade Ligger det på Anderstorpsvägen? Solna/Huvudsta.Stämmer, bra garage...