Gäst September 13, 2005 Report Share September 13, 2005 För er som tycker det är ballt med turbo på klassiska mustanger, kika den här tråden!http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=579355 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lygdman cmc813 September 17, 2005 Report Share September 17, 2005 ser trevligt ut, men det är snäppet häfftigare med dubbelturbo och en rejäl laddluftkylare... (när allt sitter under skalet på en orginal front) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
sniffer September 17, 2005 Report Share September 17, 2005 Intresserad kan man ju verkligen säga at jag är..Men i mustangen blir de INTE någon barnslig hårfön!Däremot så bygger jag själv på ett extremt turbobygge som forhopningsvis slutar uppåt 500hk-strecket Och då i en motor som allt behöver en hel del tvångsladdning för att vinna effekt ur.Om någon är intresserad så består plojektet av:B234-block + Tillhörande 16v-topp.Garrett GT40-snurra med de mindre 94-huset. Flowpreppad och svarvad för endamålet.H-profilstakar och kolvar från SPM.2.5liters marinvev.Och givetvis lite tillhörande saker som intercooler m.m.Och Nira i3-eftermarknadssprut som grädde på moset :ESå snart blir de fan åka av Men va f**n skall man överladda en mustang för när de fins bla mycket mera sughästar och hämta? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst September 29, 2005 Report Share September 29, 2005 Och då i en motor som allt behöver en hel del tvångsladdning för att vinna effekt ur.en Scania??....*s* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.