September 13, 200519 yr comment_22126 För er som tycker det är ballt med turbo på klassiska mustanger, kika den här tråden!http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=579355
September 17, 200519 yr comment_22254 ser trevligt ut, men det är snäppet häfftigare med dubbelturbo och en rejäl laddluftkylare... (när allt sitter under skalet på en orginal front)
September 17, 200519 yr comment_22277 Intresserad kan man ju verkligen säga at jag är..Men i mustangen blir de INTE någon barnslig hårfön!Däremot så bygger jag själv på ett extremt turbobygge som forhopningsvis slutar uppåt 500hk-strecket Och då i en motor som allt behöver en hel del tvångsladdning för att vinna effekt ur.Om någon är intresserad så består plojektet av:B234-block + Tillhörande 16v-topp.Garrett GT40-snurra med de mindre 94-huset. Flowpreppad och svarvad för endamålet.H-profilstakar och kolvar från SPM.2.5liters marinvev.Och givetvis lite tillhörande saker som intercooler m.m.Och Nira i3-eftermarknadssprut som grädde på moset :ESå snart blir de fan åka av Men va f**n skall man överladda en mustang för när de fins bla mycket mera sughästar och hämta?
September 29, 200519 yr comment_22575 Och då i en motor som allt behöver en hel del tvångsladdning för att vinna effekt ur.en Scania??....*s*
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.