Jump to content

Recommended Posts

Behövde nya dimljuslampor till min mustang, hade aldrig sett modellen på lampan tidigare så jag tänkte att jag blir väl tvungen att åka till ford för att få tag i sådana. Ringde till dem o frågade om dom hade dimljuslampor med modellnr 899 hemma. Stod att dem hette så i instruktionsboken. Fick till svar att dom inte viste vad det var för lampor utan jag fick komma dit o visa dem, så skulle dom se om dom hade några hemma. Ringde några dagar senare för att se hur länge de hade öppet, växeln var stängd men datarösten sa att "försäljningen har öppet till kl 18". Körde dit kl 17 och fann att "reservdelar" var stängt. Då är det bilFÖRSÄLJINGEN som har öppet till kl 18, inte reservdelsFÖRSÄLJNINGEN. :( Kunde utan problem hålla mig för skratt när jag körde där ifrån. Behövde även vanliga 5w lampor till skyltbelysningen, så jag svängde inom mekonomen på vägen hem. Visade mina konstiga lampor för säljaren, han hade aldrig sett sådana innan men slog lite på datorn o stack sedan ut på lagret o kom tillbaka med ett par. :D Skönt att veta att det finns andra ställen att handla på än ford, ställen med lite servicekänsla och koll på läget.