Gäst September 29, 2005 Report September 29, 2005 Hej på er,Jag undrar också vart man kan beställa dessa spacer plattorTacksam för svar...om nån vet Citera
Gäst September 29, 2005 Report September 29, 2005 spacers till insug/förgasare? spacers till fälgar? eller? mvh R Citera
Micke B September 29, 2005 Report September 29, 2005 hmmm tog för givet att det var till fälgar .....my misstake Citera
Gäst September 29, 2005 Report September 29, 2005 Jag utyckte mig oklart svarade på tidigare inlägg om spacer plattor till fälgar.Tillverka själv är uteslutet(kunskap) någon som vill sälja eller tillverka?Mvh Robban Citera
Gäst October 2, 2005 Report October 2, 2005 Jag vet faktiskt inte, nån som vet vilken tjocklek som är att föredra?Mvh Robban Citera
Gäst October 2, 2005 Report October 2, 2005 Den stora frågan är: Var tar det i?? hur mkt mellanrum behöver du för att få 1" frigång?kan ju tom vara så att det finns färdigtillverkade spacers klara att handla bara...om inte får man tillverka....Du måste mäta på DIN bil med DINA fälgar.....imvh R Citera
ThomasFB October 2, 2005 Report October 2, 2005 Ja, varför spacers om det inte tar i. I vissa europeiska länder är spacers t.o.m. förbjudna att användas i gatbruk. Det finns också bestämmelser angående inom racing. Bara som info... Citera
Recommended Posts