Jump to content

Ljuddämpare


anki

Recommended Posts

Hur gör man för att få ett mullrigare o tuffare ljud än orginalljudet? Har en cab. 2000 med automat. Kan man köpa nya ljuddämpare och sätta på utan andra åtgärder? Var köper man dem isåfall? Anki

Link to comment
Share on other sites

Ja det går alldeles utmärkt att handla andra dämpare som inte bara låter tuffare de ger mer effekt åxå!!

Nästa steg är att även byta själva avgassystemet till ett med grövre diameter vilket även det ger bätttre ljud och effekt.

Då jag själv jobbar i branschen ( på landets mest serviceinriktade och kunnigaste firma) får jag inte tala om var Du kan handla systemet för de som bestämmer här på forumet utan att det kan misstolkas som reklam....men i princip alla välsorterade biltillbehörsfirmor BÖR kunna hjälpa Dig.

KOllla med Din favvofirma där Du handlar alla andra trimdelar till bilen

mvh R

Link to comment
Share on other sites

Då jag själv jobbar i branschen ( på landets mest serviceinriktade och kunnigaste firma) får jag inte tala om var Du kan handla systemet för de som bestämmer här på forumet utan att det kan misstolkas som reklam

Börjar bli lite tjatigt

Link to comment
Share on other sites

Hur gör man för att få ett mullrigare o tuffare ljud än orginalljudet? Har en cab. 2000 med automat. Kan man köpa nya ljuddämpare och sätta på utan andra åtgärder? Var köper man dem isåfall? Anki

Skulle rekomendera ett system från

http://www.flowmastermufflers.com/

Har det på min, mullrar riktigt trevligt :D

Lyssna på dämparna i serie 40 låter riktigt trevligt :D

Tips på system.

17312 1999 - 2004 Ford Mustang GT/ MACH1/Bullitt $599.95

Lycka till Anki meddela oss vad det blev för system sen! Nyfiken här :D

Mvh

MrV8

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...