Svedis January 1, 2006 Report January 1, 2006 Är "Grille Opening Panel" ( L-formade plåten framför grillen + smal skarvbit) kromade eller matteloxerade i original?mvhLennart Citera
NiklasW January 1, 2006 Report January 1, 2006 På den här sidan ser du vad som är "Grille Opening Panel"Det är den breda matta delen som sitter i underdelen av grillen.http://www.cal-mustang.com/showdetl-7-5189-19-0.html Citera
Svedis January 1, 2006 Author Report January 1, 2006 OK, lite otydlig var jag. Jag vet vad det är, men undrar om den är kromad eller matt. Citera
CMC-49 January 1, 2006 Report January 1, 2006 Det är väl polerad aluminium som till viss del är målad med matt silverfärg:-) Citera
Svedis January 1, 2006 Author Report January 1, 2006 Hyvens. Detta förklarar min lilla "kromskada" dvs färgen borta på några kvadratcentimeter. Ska försöka polera bort färgen. Har Acapulco något knep, eller bara gnida? Citera
CMC-49 January 1, 2006 Report January 1, 2006 Prova med cellulosa thinner, ta en balja som tåler thinner o lägg i delarna i den o så låt delarna ligga där ett par dagar.annars så e det bra till o rubbba med grov rubbing tills färgen är borta:- Citera
Recommended Posts