NiclasBorjeson January 12, 2006 Author Report January 12, 2006 känner ju mig lite gammal med mina 28år nu ju , men har ju ioförsig gått igenom 6st olika mustanger oxå, fick min första när jag var 18år!!! din mustang ser hel rätt ut!!!kul att lite yngre folk köper mussar och inga riskokare mvh fredrik6 det var några stycken.. planerar att behålla min så gott det går tack så mycket! nja riskokare är banlyst i mitt garage! mest V8 som gäller Mvh Niclas Citera
rattrapper January 13, 2006 Report January 13, 2006 känner ju mig lite gammal med mina 28år nu ju , men har ju ioförsig gått igenom 6st olika mustanger oxå, fick min första när jag var 18år!!! din mustang ser hel rätt ut!!!kul att lite yngre folk köper mussar och inga riskokare mvh fredrik6 det var några stycken.. planerar att behålla min så gott det går tack så mycket! nja riskokare är banlyst i mitt garage! mest V8 som gäller Mvh Niclashelt rätt inställning, jo 6st det är väl ett par, men kan upplysa dig med att en aldrig kom i trafik!! 70hten vart skrot, 69fb låt aldrig din flick vän köra din bil, jag lär aldrig göra om misstaget iafen vart stulen 64 1/2nuvarande 67fb ska nog få va kvar ett bra tag i mitt liv Citera
NiclasBorjeson January 13, 2006 Author Report January 13, 2006 känner ju mig lite gammal med mina 28år nu ju , men har ju ioförsig gått igenom 6st olika mustanger oxå, fick min första när jag var 18år!!! din mustang ser hel rätt ut!!!kul att lite yngre folk köper mussar och inga riskokare mvh fredrik6 det var några stycken.. planerar att behålla min så gott det går tack så mycket! nja riskokare är banlyst i mitt garage! mest V8 som gäller Mvh Niclashelt rätt inställning, jo 6st det är väl ett par, men kan upplysa dig med att en aldrig kom i trafik!! 70hten vart skrot, 69fb låt aldrig din flick vän köra din bil, jag lär aldrig göra om misstaget iafen vart stulen 64 1/2nuvarande 67fb ska nog få va kvar ett bra tag i mitt livstryckande åtgång! det där med flickvän.. kul att du tar upp det hon höll på att göra om min till klister märke i garaget.. sucka det är bra! planerar samma sak jag!mvh Niclas Citera
rattrapper January 14, 2006 Report January 14, 2006 stryckande åtgång! det där med flickvän.. kul att du tar upp det hon höll på att göra om min till klister märke i garaget.. sucka det är bra! planerar samma sak jag!mvh Niclas Citera
Micke B January 14, 2006 Report January 14, 2006 min dåvarande pakerade min upp å ner!!!!och hon förstog inte varför hon inte fick köra den jag köpte senare!!! lustigt det därF*n va taskig du var mot din flickvän Citera
Recommended Posts