NiclasBorjeson January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Hej allihopa. Ny lirare på forumet, Niclas är namnet 20år och bor i mellan sverige!har en Musse cab som jag renoverar..Torsk på mustanger.. Här finns bilder:http://www.garaget.org/?car=5927kommtentera gärna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gäst January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Välkommen! Kul med fler unga inom mustangklubben! Är själv 21år gammal..Satt faktiskt och dreglade lite över dina fälgar och din bil igår, tror jag såg din tråd på zatzy Var har du köpt fälgarna och får man fråga vad dom kostade med däck?MvhMagnus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 3, 2006 Author Report Share January 3, 2006 Välkommen! Kul med fler unga inom mustangklubben! Är själv 21år gammal..Satt faktiskt och dreglade lite över dina fälgar och din bil igår, tror jag såg din tråd på zatzy Var har du köpt fälgarna och får man fråga vad dom kostade med däck?MvhMagnusJa, lite unga männsikor är aldrig fel! hehe fler som frågat efter dem.. passar bra med restan av bilen köpte dem privat av en kille som importerar.. vet inte var nr till han är men kan kolla.. men runt 10k utan däck gick det nog på 12,5k med däckMvh Niclas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeo cmc 748 January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Säger detsamma. Roligt med yngre mustangägare. Jag fyllde 20 för 2 veckor sen Har kollat lite på din bil innan. Fin renovering gillar färgen.mike Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersAmby January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Bara att hålla med dom föregående inlägg.. och själv 21 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 3, 2006 Author Report Share January 3, 2006 Säger detsamma. Roligt med yngre mustangägare. Jag fyllde 20 för 2 veckor sen Har kollat lite på din bil innan. Fin renovering gillar färgen.mikeKul att ni gillar den! verkar bara som det finns yngre här! trodde jag inte.. ack vad man bedrog sig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasW January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Trodde jag va bland de yngre med mina 22 år...och det är jag väl iofs, men äldst i den här skaran iaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 January 3, 2006 Report Share January 3, 2006 Hej.Välkommen NICKLAS till de Mustang sjukas värld, ett skämtbara jag anser själv att jag är smittad av Mustangvirussom aldrig går ur kroppen tydligen. Har skruvat Mustang sedan 1985 och har inte tröttnatännu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 4, 2006 Author Report Share January 4, 2006 Hej.Välkommen NICKLAS till de Mustang sjukas värld, ett skämtbara jag anser själv att jag är smittad av Mustangvirussom aldrig går ur kroppen tydligen. Har skruvat Mustang sedan 1985 och har inte tröttnatännu. Tackar!har nog samma virus tror det kommer bli många år i min musse..kan nog inte sälja den.. köpte den av en släkting som haft den sedan ny, och för att få köpa den var villkoret att inte sälja den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pineman January 4, 2006 Report Share January 4, 2006 Hej Niclas och varmt välkommen, fin Musse BTW och läckra fälgar..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 4, 2006 Author Report Share January 4, 2006 Hej Niclas och varmt välkommen, fin Musse BTW och läckra fälgar.....Hej! tackar så mkt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Olofsson January 4, 2006 Report Share January 4, 2006 Säger väl som alla andra, välkommen till forumet och kul med fler unga mustang-ägare, fyllde själv 18 för ett par veckor sedan, klarade förövrigt teorin idag så snart har jag plastbiten i min hand Håller med pineman, grymt läckra fälgar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 4, 2006 Author Report Share January 4, 2006 Säger väl som alla andra, välkommen till forumet och kul med fler unga mustang-ägare, fyllde själv 18 för ett par veckor sedan, klarade förövrigt teorin idag så snart har jag plastbiten i min hand Håller med pineman, grymt läckra fälgar!ah! tackar så mycket... är vi bara "juniorer" på denna sida säger som tidigare, kul med massa yngre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde January 4, 2006 Report Share January 4, 2006 Välkommen, trodde inte det satt så många kids här Är själv blott 20 men snart 21 // Daniel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacke January 4, 2006 Report Share January 4, 2006 Jag hälsar välkommen jag med....Vet inte om jag räknas till dom yngre längre då jag passerat dom 30 med några år...Men man är väl inte äldre än man gör sig.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 January 5, 2006 Report Share January 5, 2006 Välkommen!22år om några dagar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 5, 2006 Author Report Share January 5, 2006 Välkommen!22år om några dagar... hehe tack!tror jag känner igen din bil! var du i varberg i sommras på wingsnweels? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 January 5, 2006 Report Share January 5, 2006 Välkommen!22år om några dagar... hehe tack!tror jag känner igen din bil! var du i varberg i sommras på wingsnweels?[/quote:45adk68p]Stämmer bra de! Såg du den på reserv campingen elle? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 6, 2006 Author Report Share January 6, 2006 Välkommen!22år om några dagar... hehe tack!tror jag känner igen din bil! var du i varberg i sommras på wingsnweels?[/quote:1cszsy0i]Stämmer bra de! Såg du den på reserv campingen elle? [/quote:1cszsy0i]hehe det gjorde jag.. då känner du Jonas "jalle" antagligen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 January 6, 2006 Report Share January 6, 2006 Välkommen!22år om några dagar... hehe tack!tror jag känner igen din bil! var du i varberg i sommras på wingsnweels?[/quote:2uaytbl5]Stämmer bra de! Såg du den på reserv campingen elle? [/quote:2uaytbl5]hehe det gjorde jag.. då känner du Jonas "jalle" antagligen [/quote:2uaytbl5]Hmm jag vet om en Jonas från Skara, är det han du tänker på? Men vet ej om han kallas för jalle dock Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 6, 2006 Author Report Share January 6, 2006 Välkommen!22år om några dagar... hehe tack!tror jag känner igen din bil! var du i varberg i sommras på wingsnweels?[/quote:18k375hw]Stämmer bra de! Såg du den på reserv campingen elle? [/quote:18k375hw]hehe det gjorde jag.. då känner du Jonas "jalle" antagligen [/quote:18k375hw]Hmm jag vet om en Jonas från Skara, är det han du tänker på? Men vet ej om han kallas för jalle dock [/quote:18k375hw]Det är samma! han kör ju en Mach1a ska försöka lura in han på forumet med! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias cmc 1746 January 6, 2006 Report Share January 6, 2006 Det är samma! han kör ju en Mach1a ska försöka lura in han på forumet med!Jaha coolt, så du är också från Skara då? Hehe ja Jonas är en skön kille han! Hälsa från mig om du träffar han! Brukar ju bara bli att man träffas i Varberg på somrarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leijon CMC 855 January 12, 2006 Report Share January 12, 2006 Hehe. Tja, man känner sig lite som en skiva som hakat upp sig men va fan..Välkommen till Sveriges Coolaste Mustangforum! (tycker jag själv i alla fall) Som du är jag också av den yngre generationen, 23 nästa vecka. Kör en 66 Coupe som genomgår en långsam förändring mot RESTOMOD styket. Jävlet grann cabbe du har!! . En fråga bara. Fälgarna; vad kostade de, var fick du dem och vilka spec har du på dem? offset etc...Välkommen!Leijon Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattrapper January 12, 2006 Report Share January 12, 2006 känner ju mig lite gammal med mina 28år nu ju , men har ju ioförsig gått igenom 6st olika mustanger oxå, fick min första när jag var 18år!!! din mustang ser hel rätt ut!!!kul att lite yngre folk köper mussar och inga riskokare mvh fredrik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiclasBorjeson January 12, 2006 Author Report Share January 12, 2006 Hehe. Tja, man känner sig lite som en skiva som hakat upp sig men va fan..Välkommen till Sveriges Coolaste Mustangforum! (tycker jag själv i alla fall) Som du är jag också av den yngre generationen, 23 nästa vecka. Kör en 66 Coupe som genomgår en långsam förändring mot RESTOMOD styket. Jävlet grann cabbe du har!! . En fråga bara. Fälgarna; vad kostade de, var fick du dem och vilka spec har du på dem? offset etc...Välkommen!LeijonTackar! fälgarna? köpte den av en privat kille som importerar lite.har tappat bort hans nr...just mina 17" gick nog på runt 10k tror jag7,5 tum fram 8 tum bak utan däck! däcken hade jag sedan tidigare hoppas du blev lite klokare iaf mvh Niclas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts