Svedis January 4, 2006 Report January 4, 2006 Jag ska byta kromlisterna runt rutans utsida. Dessa verkar bredare än på HT m.fl.Har sökt i "alla" kataloger, men ej funnit dessa. Någon som kan hjälpa mig var de finns? Citera
NiclasBorjeson January 4, 2006 Report January 4, 2006 Jag ska byta kromlisterna runt rutans utsida. Dessa verkar bredare än på HT m.fl.Har sökt i "alla" kataloger, men ej funnit dessa. Någon som kan hjälpa mig var de finns?Köpte mina hos Rolandshimla mek att få dit enl miin mening Citera
Morgan January 4, 2006 Report January 4, 2006 Jag ska byta kromlisterna runt rutans utsida. Dessa verkar bredare än på HT m.fl.Har sökt i "alla" kataloger, men ej funnit dessa. Någon som kan hjälpa mig var de finns?Den röda Mustangen är det din bil ??? pga att på bl.a. denna bild köpte jag en röd cab från florida som var riktigt rostig 2002, Den går nu i bra skick i värmland, men var har du fått denna bild ifrån. Jag är bara nyfiken för denna har aldrig varit ute på nätet till försäljning !!!! har samma bild jag med i datorn någonstans Mvh Morgan Andersson Citera
Recommended Posts