January 10, 200619 yr comment_24772 Är inte 100% säker på vad färgen på inredningen i min bil heter. Går det att utläsa av chassienr eller på nåt annat sätt, och i så fall hur? Den är ljusgrå och jag tror den heter Light Graphite, men skulle vilja vara helt säker innan jag beställer grejer från USA.
January 27, 200619 yr comment_25266 Är inte 100% säker på vad färgen på inredningen i min bil heter. Går det att utläsa av chassienr eller på nåt annat sätt, och i så fall hur? Den är ljusgrå och jag tror den heter Light Graphite, men skulle vilja vara helt säker innan jag beställer grejer från USA.Jag är ganska säker på att du har medium graphite (MED. GRAPH.) Ladda ner pdf-katalogen på www.50resto.com för att kolla. Jag hittar inget Light/lite graphite i katalogen.Nu har jag kollat igen och hittat en rollbar som är LT graphite, hmmm, skumt.Men om du kollar Sprayflaskorna för interiör förbättring så finns det ingen LT graph.