sh454 January 19, 2006 Report January 19, 2006 Hej!Är det någon i Stockholmstrakten som möjligen känner till företaget Auto Village?Jag har noterat att de har en väldigt fräck clonad Shellby,är det någon som har kikat på den? Har själv bara sett bilder.En original bil är ju ouppnåligt så en kopia kanske kan vara något. StefanÄr det ingen som känner till företaget och har kikat på bilen???? Citera
NiklasW January 19, 2006 Report January 19, 2006 Hej!Är det någon här i Stockholmstrakten som möjligen känner till företaget Auto Village?Jag har noterat att de har en väldigt fräck clonad Shellby,är det någon som har kikat på den? Har själv bara sett bilder.En original bil är ju ouppnåligt så en kopia kanske kan vara något. StefanAntar att du menar den röda med vita stripes?Man kan väl knappast varken kalla den för klon eller kopia. Det är väl bara lacken och inredning som är i Shelby-stuk. Motorn är en 351W och delen från torpeden och framåt är tagen från en 80-tals Mustang.Men det är ju en klart trevlig bil i vilket fall som helst Citera
sh454 January 27, 2006 Author Report January 27, 2006 Hej!Är det någon i Stockholmstrakten som möjligen känner till företaget Auto Village?Jag har noterat att de har en väldigt fräck clonad Shellby,är det någon som har kikat på den? Har själv bara sett bilder.En original bil är ju ouppnåligt så en kopia kanske kan vara något. StefanÄr det ingen som känner till företaget och har kikat på bilen???????? Citera
Morgan January 29, 2006 Report January 29, 2006 Var på Mantorp förr förra sommaren, då var den där, visst den är fin.men 350000:- är mycket pengar för en bil som aldrig har tillverkats, sånågot värde är ju svårt att sätta på en sådan bil, men byggkostnadenför denna bil med inköp ligger säkert runt 300000:-, INGET ÄR GRATISMen bäst är att åka dit och bilda sig en uppfattning själv, har jag råd,är det det här jag vill ha, svarar man ja på dessa frågor så är det jubara att slå till, man lever ju bara en gång och man kanju inte köpa en rolig bil för att tänka på att man kanske vill sälja den en gång. Citera
Recommended Posts