AndersAmby February 7, 2006 Report February 7, 2006 Nu har jag målat luftintagen på min 94 musse.. här kommer lite bilder..Mussen är lite dammig och jag kunde inte ta ut den för det är så mycket snö Citera
Daniel Linde February 7, 2006 Report February 7, 2006 Blev ju alla tiders det där.Några andra planer?// Daniel Citera
AndersAmby February 7, 2006 Author Report February 7, 2006 Ja det lyfter bilen en hel del...Varför gör man luftintag som är fejk och sen lackar man dom i en färg som inte syns då kan man lika gärna skita i det...Så dom blev silver....Ska fixa bättre bilder senare...Men nu blir det nog inte mycket mer gjort med bilen fören caben är bytt..Annars blir det för mycket styling Citera
AndersAmby February 12, 2006 Author Report February 12, 2006 Här är en bättre bild på hur det ser ut nu Citera
Our Pony February 12, 2006 Report February 12, 2006 Nu när man ser helheten blev det kanonbraSticker ut lite lagom....fräkt// Danne Citera
Recommended Posts