Roland Arvidson February 20, 2006 Report February 20, 2006 Hej jag söker ekonomi plåt till -73 cab Bakre hjulhus yttredelen både H och V. Är det någon som har, eller vet var jag hittar dessa. Var vänliga hör av er. MVH Roland Citera
Leffe N cmc712 February 20, 2006 Report February 20, 2006 Jag beställde mina från CJ Ponyparts via en firma här i Sverige.http://www.cjponyparts.com/ Citera
Roland Arvidson February 20, 2006 Author Report February 20, 2006 Jag hittade i USA pris ca70$st Billigt tycker jag.Men frakt på 400$ Det är dyrt söker vetigt alternativ Citera
Robban L March 9, 2006 Report March 9, 2006 Hejsan Sven Ullman hade en låg på hyllan när jag behövde en till högersidanprova där det blev bra mycket billigareTror jag betalade under tusenlappenLycka till Robban i Örebro Citera
Roland Arvidson March 10, 2006 Author Report March 10, 2006 Tack för tipset ringde direkt Sven ullman.Han hade inga.tacksam för alla svar ock tips. Rolle Citera
Recommended Posts