olesch February 21, 2006 Report February 21, 2006 Tjenare alla!Som alla vet så är det svårt att få tag i reservdelar till Mustangerna, iaf dem nyare.Jag har letat ett tag efter orginal dekalerna som sitter under motorhuven på 99+ bilarna. Ford som vanligt vill inte ha något med Mustangerna att göra, kass service.Men däremot kan jag varmt rekomendera Fredrik på Grufman bil AB. Det verkar som att dem kan fixa alla reservdelar vanliga som special. Dessutom har dem bra service med.Kanske något som Mustangklubben kan skapa ett sammarbete med? Citera
mrv8 February 21, 2006 Report February 21, 2006 Kan bara instämma med föregående talare!Bra service, kunniga och inga problem att fixa grejer, snabbt desutom!Så jag rekomenderar dom med!MvhMrV8 Citera
Our Pony February 21, 2006 Report February 21, 2006 Har också handlat av Grufman Bil och är helnöjdHåller med ovan inlägg// Danne Citera
grufman March 2, 2006 Report March 2, 2006 imorrn får olesh sina nya dekaler. Vi tackar för förtroendet från våra kunder. Hör gärna av er om ni har frågor på service, priser etc.Mvh,Fredrik Citera
Recommended Posts