May 5, 200619 yr comment_28221 Hehe, har sett 2-3 stycken den senase månaden (bortsett från vår egen ) Blev totalt paff när jag blev omkörd i svarte av en 05 GT Silver... I SVARTE ?!?! Sån ära trode jag aldrig jag skulle få i svarte. Sen nu härom dagen i Karlskrona så jag en blå '67-'68 köra förbi när jag stod på vejningpliken. Kände bara att jag behövde "hinna ifatt" den, vilket jag nästa gjorde då jag behövde svänga av motorvägen, lite snopet.Niklas
May 5, 200619 yr comment_28222 Nollfemmorna går väl tretton på dussinet här i stan men är lika vacker syn varje gång Det är ju vårpicnic nu på söndag i Brostugan. Hoppas jag får bilen någorlunda klar för vägen så jag kan hosta dit ;-)
May 5, 200619 yr comment_28223 Här i Trollhättan syns väl min näst intill dagligen sedan ett par veckor tillbaka. Även skådat en blå 65/66 fastback lite snabbt. En Mustang av senare årsmodell ( 94-04?) ses också flitigt. Min kommer dock "försvinna" in i garaget ett tag snart då jag hoppas få i nya motorn inom kort.