Pelle cmc 375 March 19, 2006 Report March 19, 2006 Knappen till ventilationen (reumatikerluckan) saknas för mig, har inte hittat den i någon katalog. På 64½ fanns det tydligen ett A på den, finns det någon som har en bild på någon av varianterna? Citera
Ronnie S March 20, 2006 Report March 20, 2006 Här finns en bild på en knapp till en 64½. Den andra knappen ser precis likadan ut, förutomat att A saknas.http://www.early-mustang.com/64parts/64vent.jpg(Om du behöver en knapp så tror jag att jag har en över, modellen utan A på. Jag tror inte skicket är så bra på den dock.) Citera
Pelle cmc 375 March 20, 2006 Author Report March 20, 2006 Har du hittat någon som säljer repro sådana? Är din väldigt dålig, den sitter ju inte så synligt? Citera
Ronnie S March 21, 2006 Report March 21, 2006 Knappen har suttit på en skrotad bil som stått utan dörrar och tak i 20-25 år, så jag måste leta fram den och titta efter hur skicket är. Jag har inte sett några repro, vad jag kommer ihåg. Citera
Recommended Posts