Jump to content

Vilka options "bör" man välja till en Gt?


Jocce

Recommended Posts

Japps, ännu en fråga, men är underbart att det finns snälla och hjälpsamma människor som vill Svara på alla mina frågor här på detta trevliga forum!

Har kikat lite på Fords Hemsida (vilken jag inte alls gillar upplägget på!) och har svårt att se de direkta skillnaderna mellan GT Deluxe och Premium, nån som har 100 koll på vad som skiljer?

Om jag nu väljer en Mustang, vilka options "måste" jag ha? Verkar inte finnas allt för mycket att sätta på, då mycket verkar ingå!

/Jocce

Link to comment
Share on other sites

Japps, ännu en fråga, men är underbart att det finns snälla och hjälpsamma människor som vill Svara på alla mina frågor här på detta trevliga forum!

Har kikat lite på Fords Hemsida (vilken jag inte alls gillar upplägget på!) och har svårt att se de direkta skillnaderna mellan GT Deluxe och Premium, nån som har 100 koll på vad som skiljer?

Om jag nu väljer en Mustang, vilka options "måste" jag ha? Verkar inte finnas allt för mycket att sätta på, då mycket verkar ingå!

/Jocce

Tja, så mycket som möjligt :-) Kolla in följande länk, om du redan inte sett den, http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/ där ser du skillnaderna ganska bra.

Skillnaden verkar vara att Premium har: Stereon 500 med mp3, 6*cd-vxl(räcker bra, tycker jag, och tar ingen plats i skuffen) och , skinnklädsel. Men, som det står i jämförelsen:

Leather seating surfaces on sport bucket seats (optional on Deluxe and Premium when ordered with the Interior Color Accent Package and Dark Charcoal trim and with the Interior Upgrade Package)

Och Interior Upgrade Package och Active Anti-Theft System skall du definitivt ha. Sen är det upp till dig att välja fälgar, vxl-låda, lilla eller stora stereon, sido-airbags, osv och sen blir det en lååååååååång väntan :-).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...