Daniel Linde March 26, 2006 Report March 26, 2006 Hej,Då jag inte har någon manual till bilen, eller har bilen hemma för närvarande funderar jag vilka glödlampor som sitter på de olika ställena?Skall köpa nya och det är ju kul om det blir rätt Vill veta vad som sitter i hel/halvljuset, blinkers, dimljus orginal.MvhDaniel Citera
David_gävle March 26, 2006 Report March 26, 2006 Headlamp=9007Front park/ turn lamp/ side marker=3157 natural amberFoglamp=899Proffsbildelar ska få fram lamper om du har dom här numren Så du har ställt fram bilen nu, ska nog ta fram den nästa vecka.Har ställt på den 1 april och ska åka ner till custom motor shown i påsk med den Citera
Daniel Linde March 26, 2006 Author Report March 26, 2006 Tack David snällt av dig,Nä har inte tatt fram den riktigt ännu. Hade tänkt mig den 7-8 April för o montera det som jag samlat på mig under vintern.Men tänkte beställa nya dimljus lampor samt "osynliga" blinkerslampor till klarglas lyktorna. Så allt är hemma när det e time Härligt att folk börjar ta fram lite riktiga bilar nu, är trött på alla volvos som snurrar på stan Pratade med Parner, han skulle tydligen plocka fram sin snart(han hade väl i samma garage som dig).Hare, vi lär väl stöta på varann på gatan // Danne Citera
David_gävle March 27, 2006 Report March 27, 2006 Ja, vi står i samma garage. Har inte så mycket att göra nu. Har för tilfället skeva skivor fram och ett oljebyte att se fram emot. Om det slutar snöa den här veckan.Vi har hela sommaren att stöta ihop med Citera
Recommended Posts