Bärgarmats April 9, 2006 Report April 9, 2006 Är det någon som vet var jag kan få tag på clipsen som sitter i nederkant på framrutan och bland annat håller ned plåten mellan vindrutan och huven på en 69 fastback det ska vara sju stycken som skruvas fast.Har kollat hos Ullman och Rolands Mustangdelar, Roland hade två kvar som han skickade men lyckligtvis var det nån pundare som bröt sig in i bilen precis sen jag varit på posten och snodde paketet. Citera
Pelle cmc 375 April 9, 2006 Report April 9, 2006 Det finns ju flera handlare, har du kollat med Tony? Det finns en firma i GBG som har mycket skruv och clips,kommer bara inte ihåg namnet nu, han brukar annonsera i motortidningarna. Här är en länk till PG Larson i tibro. Lycka till. http://www.pgbildelar.se/clips.htm Citera
Bärgarmats April 9, 2006 Author Report April 9, 2006 Tony hade inga och Q-parts var jag också inne hos men han hade inga vad han kunde se.Vi kom överens om att jag skulle komma in när jag fått clipsen från Roland.Antar jag får gå in på frälsningsarméns härbärge mittemot göteborgsoperan och hämta tillbaka mina clips Citera
Pelle cmc 375 April 9, 2006 Report April 9, 2006 Kolla med PG Larsson han har mycket. På 65an sitter det skruvade clips som håller kromlisten under rutan ,är det samma? Citera
Magnus Helsingborg April 10, 2006 Report April 10, 2006 HejHittade 7st clips,dom är beg men heltklart användbara,skicka dinadress,så slänger jag dom i ett brev till dig.Om dina lister clipsensitter i skulle vara buliga så hittade jag fina sådana också.Mvh Magnus Citera
Recommended Posts