Stefan July 31, 2003 Report July 31, 2003 Hej.Jag har hört att det skall gå att hitta alla service och reparationsarbeten på bilarna från staterna på internet.Det skulle vara intressant och få veta om dom har några vanliga fel på nya mustanger samt om dom har kallat tillbaka några för fabriksfel...Är det någon mera som hört något om detta?, kanske bara rykten som cirkulerar?!//Stefan Citera
03Mach1 August 1, 2003 Report August 1, 2003 tror dom hade stora problem med cobra 99, vilken bilmodell vill du ha fakta om, jag kan leta lite när jag surfar runt om du vill. Citera
Stefan August 2, 2003 Author Report August 2, 2003 Det här gäller en 99:a med växellådsproblem.Förmodlingen lagret på femmans axel som det är obalans i.Skulle vara intressant om dom gjorde några ändringar på lådorna 99.Vilka problem känner du till på Cobrorna?Den här är visserligen ingen Cobra utan en med 6:a i, men den motorn blev ju vassare 99 så det finss kanske lite småsjukdommar på den också?!//Stefan Citera
Stefan August 2, 2003 Author Report August 2, 2003 Det här gäller en 99:a med växellådsproblem.Förmodlingen lagret på femmans axel som det är obalans i.Skulle vara intressant om dom gjorde några ändringar på lådorna 99.Vilka problem känner du till på Cobrorna?Den här är visserligen ingen Cobra utan en med 6:a i, men den motorn blev ju vassare 99 så det finss kanske lite småsjukdommar på den också?!//Stefan Citera
Stefan August 2, 2003 Author Report August 2, 2003 Här kan man kolla om FORD har några återkallelser på din bil nyare än 96 Citera
Stefan August 2, 2003 Author Report August 2, 2003 Här kan man kolla om FORD har några återkallelser på din bil nyare än 96http://www.ford-vsa.com/default.asp?ret ... &frameID=1 Citera
Recommended Posts