May 13, 200619 yr comment_28604 Tänkte beställa lite smått och gott från Usa. (Första gången)Någon som beställt från, 50RESTO.COM?Tar det låg tid att få sakerna, dyr frakt?Tackar för svar!
May 13, 200619 yr comment_28610 För mig tog det ca 10 dagar, men jag har hört andra som har fått hem det på 4-5.Räkna med att det kostar ca 15-16 kr per dollar när du har det hemma inkl. frakt, tull, moms och hanteringskostnad från posten./Lasse
May 14, 200619 yr comment_28623 tog mig ungefär 4-5 veckor, flera mail samt flera telefonsamtal.Debiterade frakt enligt fedex/UPS/DHL men skickade med vanliga posten.om jag var nöjd när dom dessutom hade skrivit fel i värdet så jag fick betala flera hundra för mycket i moms, så är svaret nej, inte nöjd alls.finns ju en åf till 5.0resto här i sverige.Finns en annons under kommersiell annonsering.
May 14, 200619 yr comment_28627 jag har en god kontakt här i sverige som plockar in bilar från usa hela tiden, där finsn möjlighet att skcika med grejor i hans containrar, så har man inte jätte brådis å få hem grejor så rekomenderas det, maila mig för mer info har köpt 2 bilar via honom som han letat reda på i usa och är mycket nöjd med allt, har nu även ca 350kg extra grejor med i sista sändningen å de kosta inte mycke,
May 15, 200619 yr comment_28645 Tänkte beställa lite smått och gott från Usa. (Första gången)Någon som beställt från, 50RESTO.COM?Tar det låg tid att få sakerna, dyr frakt?Tackar för svar!50resto är både trevliga och kompetenta. Jag rekommenderar dom varmt. Jag upplever inte att det dyrt eller att det tar lång tid att få prylarna. Sist tog det 5 arbdagar och de tog inget extra för frakt/emballage.Mvh//Tommy