Svedis May 31, 2006 Report May 31, 2006 Nå alla erfarna cab-åkare;Nu ska dottern åka -68 cab, och sitta på den nedfälda cabben och fötterna på sätet. På sätet blir det skyddsmatta.Men frågan är, håller cabben att sitta på??Någon med erfarenhet och råd?( Att sitta i bakskuffen på V70:an var visst inte så intressant!!) Citera
Janne Holm CMC1740 May 31, 2006 Report May 31, 2006 Jag har kört med bägge mina döttrar sittande där förra sommarendet var inga problem med hållfastheten. men de kanske inte ska ha ätit för mycket tårta innan Citera
ESO553 May 31, 2006 Report May 31, 2006 Tänk bara på att körkortet rycker för föraren om fabro Polisen ser detMan får ju inte ha något roligt alls för dom Citera
Svedis May 31, 2006 Author Report May 31, 2006 Janne: Tårta och student!!! Jag misstänker det är annat dom är intresserade av att stoppa i sig?Fast det där med polisen hade jag inte tänkt på. Får väl köra med spännband så dom inte ramlar av. Citera
Pelle cmc 375 May 31, 2006 Report May 31, 2006 Kommer precis hem från en studentkörning,jag har ett par kuddar som dom sitter på, inga problem bara dom inte sitter för långt bak utan mesta av rumpan hamnar på rygstödet. Jag har körkortet kvar oxå trots att bröderna grip skötte dirigeringen. Citera
pools May 31, 2006 Report May 31, 2006 Hej!Jag skall köra ett par på fredag, hoppas att dom INTE vill sitta på cabben. Citera
olesch May 31, 2006 Report May 31, 2006 Hej!Jag skall köra ett par på fredag, hoppas att dom INTE vill sitta på cabben.Bara att säga till dem att sitta i sätet =)Det ska jag göra. Citera
Recommended Posts