Lars Oscarsson cmc383 June 19, 2006 Report June 19, 2006 Hej.Min fru och jag fick förmånen att ta hand om ett av våra fyrabarn barn en hel dag, gissa var det var han ville vara. Det började med att han var med och hjälpte till att rengöraoch inspektera hjullager, hjälpa till att LÄGGA i NYYYT FET.Men det var för kladdigt så det blev att sitta i morfars Mustang och testa alla knappar fem gånger minst. Mustangens framtid är räddad redan generation tre är klar. Citera
berne June 21, 2006 Report June 21, 2006 Han hade väl torkat av sig hjullagerfettet, före han tog plats bakom ratten bara? Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 23, 2006 Author Report June 23, 2006 Hej.Nej det var kvar på händerna, men det gör ingetdet är ju brun inredning. Själklart att det blev bort torkat från fingrarna innanhan fick ta plats bakom ratten, det blev ett väldigtsvårt att få bort pojken ur bilen. Fick locka med lite glass, men det var inte populärtdet heller, jag vill sitta här hejdååå morfar blev svaret. Citera
Recommended Posts