Boss351 August 11, 2003 Report August 11, 2003 Håller på att rengöra bakaxeln på min Mach1 -71 under all "Goja" dyker det upp 2 nyanser av blå. en ljus och en mörk. undrar nu vilken som är den rätta färgen ?!? har för mig att den skall va mörkblå men men...Vet någon isåfall färgkoden eller var jag kan hitta information om detta ... Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 11, 2003 Report August 11, 2003 Hej.Vad jag vet så skall bakaxelbanjon vara chassi black en halv blanksvart färg.Själva slutväxeln eller klumpen skall vara rödprimad.Den blåa färgen som du hittat tror jag kommit till senare. Citera
pools August 14, 2003 Report August 14, 2003 Tjena!Intressanta bilder Lars. Var kommer dom ifrån?_____________P-O OlssonCMC 45268 390 GT Cab Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 14, 2003 Report August 14, 2003 Hej.Jag har skannat från en helt otroligt fin och välskriventidning från USA. Tidningen heter Mustang Monthly och den tidningen ärett måste för en Mustang älskare.Det finns mycket att läsa och är väl värd att prenumererapå. :wink: Citera
pools August 15, 2003 Report August 15, 2003 Hej igen!Jag prenumererar på MM. Men, jag måste ha missat denna artikel. Ska bläddra igenom mina nummer. Förresten finns det en kille i USA som lagt upp alla artiklar som varit införda i MM, Mustang Illustrated och Mustangs and Fords. Kommer inte ihåg vad hans hemsida heter men, den finns omnämnd på insändarsidorna i augustinumret av MM. Jag återkommer med en adress i morgon.Tidningen kan köpas hos Press Stop eller pren. från USA. Kostar c:a 60:-/nr_____________P-O OlssonCMC 45268 390 GT Cab Citera
pools August 16, 2003 Report August 16, 2003 Tjena!Jag lovade igår att återkomma med adressen till Dave Hammar´s hemsida. Så, här är den: http://www.hammar.dyndns.orgDär hittar ni "Mustang Magazine Database". Mycket användbar.____________P-O OlssonCMC 45268 390 GT Cab Citera
Recommended Posts