Jump to content

tossig kille försökte köra ifrån mig :)


mrmix

Recommended Posts

va på väg hem från jobbet idag, fick en saab 93/95 turbo bakom mig, låg å pressa nära som fan så ja antog han ville rejsa så ja klev på nån minut, men han kom inte ifatt så ja släppte av å tänkte ja kanske misstagit mig, vips låg han där igen, samma sak upprepades, till slut tröttna ja på han å släppte om han, gav han typ 100m försprång innan ja började gasa, ja vips låg ja bakom honom i typ 170km/h, de här e då en sån där saab s om man toksänkt, hängt på jätte dyra å stora hjul, en vinge stor nog å passa på en boing 747 eller liknande, tonade rutor osv, så vi låg där å rejsade lite å man hörde verkligen hur de ylade om den där saaben, medans ja då låg å körde på typ 50% kändes de som, är de verkligen sån skillnad mellan en svensk skitbil å en amerikansk *glidare* för ja hade inga som helst problem å åka ifrån honom å ja har ju bara en standard gt cab 99, iof med ferritat som gjorde sitt till men de e ju inge monster trim vi snackar,

samam sak i tisdags när ja drog mot en audi 4x4 turbo, han fick oxå stryk ganska lätt (fick jobba lite hårdare för å hänga av honom)

nån som har pejl på va en gt gör för tider 0-100?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...