BUSET July 19, 2006 Report Share July 19, 2006 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!Bosse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
grufman July 19, 2006 Report Share July 19, 2006 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!BosseEn sak är iaf säker, frekvenserna går i dagsläget inte att få till tyvärr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts