July 19, 200619 yr comment_31068 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!Bosse Report
July 19, 200619 yr comment_31084 har som sagt från andra inlägg krig med min stereo(6 cd växlare i huvud enheten) och förutom jakt på ordentliga frekvenser lagat min växlare som någon hade sargat rejält! innan lagning fick jag upp 2 olika felkoder.."cd-error" samt "slots full"nu är växlaren fixad o mekaniken funkar igen,men koderna består!hur ska/kan dessa koder raderas??? har frågat runt hos mängder av experter men ingen framgångnågon här som vet/kan?hade varit uppskattat!BosseEn sak är iaf säker, frekvenserna går i dagsläget inte att få till tyvärr. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.