MarcyWK August 15, 2006 Report August 15, 2006 Min mustang v6 95 är lite dålig nu.. när jag skulle starta den så hördes bara ett knakande ljud.. Så nu har jag prövat att ladda batteriet, De knakade i nån sekund sen började motorn drivas runt, men den gick inte igång..jag gasade lite o då gick den igång.. Behöver jag byta startrelä?? för den beter sig lite konstigt.. Citera
Pernolf cmc 558 August 15, 2006 Report August 15, 2006 har du laddat batteriet tillräckligt länge?kanske det börjar att bli dåligt, har du möjlighet att låna ett friskt batteri? Citera
MarcyWK August 15, 2006 Author Report August 15, 2006 konsulterade min far som är lite mera mekkunnig än vad jag är..ska låta den stå o ladda över natten nu.. o pröva igen imorrn.. Citera
Pernolf cmc 558 August 15, 2006 Report August 15, 2006 om batteriet är helt tomt så tar det väligt lång tid att ladda det med en standard laddare, att låta den stå och ladda över natten är ne god idé Citera
Recommended Posts