Punkan August 19, 2006 Report August 19, 2006 Hallo!Jag har nyligen köpt en Mustang i USA och hade en del funderingar om motor, skick, vad gäller vid besiktning mm.Informationen var inte alltid klockren när man sökte den på ex. Google.Jag surfade runt på forumet under natten och hittade massor av användbar information i olika trådar. Ni har ju grymt mycket information och kunskap om presic ALLT!Jag är djupt imponerad, och lovar att jag kommer att sitta här en hel del i framtiden, vilket kommer att vara en fröjd.Dessutom är det en mycket god stämning på forumet, precis som det skall vara, med andra ord har jag ett nytt favoritforum Hoppas att ni står ut med en nykomlings frågor. Citera
Pelle cmc 375 August 19, 2006 Report August 19, 2006 Välkommen! Hoppas du blir nöjd meb Mussen. Punkan/ Doro ?MvhPelle Citera
Punkan August 19, 2006 Author Report August 19, 2006 Tackar!Jag heter Doro...Punkan har hängt med sedan många år tillbax efter ett antal punkteringar både på bil o cykel i min ungdom. Oftast kom jag sent och tillslut så var det standardkommentaren Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 19, 2006 Report August 19, 2006 Hej.Välkommen till ett forum där nästan allaär drabbade av MUSTANG Sjukdomen villvetaallt,hoppas att du kan få nytta av OSS i framtiden. Citera
Punkan August 22, 2006 Author Report August 22, 2006 Det vet jag att jag kommer att få!Någon gröngölingsgråga kommer säkert Citera
Recommended Posts