lonnevi August 25, 2006 Report August 25, 2006 Hej,Efter de senaste dagarnas regnande har jag fått en otrevligt överraskning. Det läcker in vatten och lägger sig i "baljan" där cabben ligger som nedfälld. Det finns inga synliga skador på cabben och jag kan inte se vart det läcker. Någon som har varit med om liknande? Några tips??MvhHenrik Citera
lonnevi August 25, 2006 Author Report August 25, 2006 Eftersom inte innertaket är blött eller det finns vatten någon annanstans i bilen var min tanke att det läckte i skarven mellan kaross och cab men jag ser inget...//Henrik Citera
overlake CMC 1202 August 25, 2006 Report August 25, 2006 Inte kört med taket nere när det regnat då?Bara en liten sträcka innan du han fälla upp? Citera
David_gävle August 25, 2006 Report August 25, 2006 Kolla runt rutan och testa med en god kamrat som håller i en vattenslang medans du ligger i bilen och kikar efter vatten. Citera
lonnevi September 28, 2006 Author Report September 28, 2006 Hittade ett litet hål, vad skall man använda för att laga det?//henrik Citera
lonnevi October 3, 2006 Author Report October 3, 2006 Ingen som vet? Jag kan väl inte vara den enda som har haft en skada på cabben??//Henrik Citera
Janne Holm CMC1740 October 3, 2006 Report October 3, 2006 Det är nog ingen som vågar svara då de inte vet vad det är förmaterial i just din cab Det finns olika typer av "tyger"Tips ta en bild på hålet och lägg ut så får du säkert svar Citera
Recommended Posts