Jocce September 22, 2006 Report September 22, 2006 Vart inbjuden på premiärvisningen av shelby Mustang GT 500 hos Exclusive Cars i lördags.Riktigt läcker bil, med mulligt och fint ljud, härligt vinande Drog självklart av ett gäng bilder:(OBS! KLICKA PÅ BILDERNA FÖR FULL STORLEK! Forumet skalar ner dem så de ser konstiga ut!)1.Framifrån...och nej, det är ingen glipa i huven, de har dragit i öppningshandtaget...2.Fullpackat motorrum....5,4 liters V8 med kompressor. 500 hästar.3.Snyggt emblem framför dörren...4.En av de snyggare "ducktailsen" jag sett...mysig bakdel, och det syns att det är en Shelby 5.Snyggt matt emblem...6.Den delen de flesta kommer att se av bilen...men jag blir mer än gärna omkörd av denna best 7.Riktigt snyggt emblem i stolsryggarna.8.Visst ser den maffig ut med en fetare front...men jag saknar faktigs dimljusen i grillen!9.Snygga hål i huven för att få in tillräckligt med friskluft till motorn!Hoppas ni gillar bilderna, mina första tankar är:WOW! LÄCKER BIL!Hoppas den gör sig bra på vägen också, men det tvivlar jag inte på!Är dock lite besviken på att man inte vågade ta ut svängarna mer och göra t.ex. en plåtbreddning och göra en helt annan (eller göra stor skillnad på) interiören!Men bilen är klart läcker, och ljudet från V8:an är MAFFIGT!/Jocce Citera
Jocce September 23, 2006 Author Report September 23, 2006 Nice!Tack! Och som sagt, vill du ha den fotograferad så ställer jag gärna upp och försöker göra mitt bästa!Några speciella "scenarion" du tänkt dig att fota den i?/Jocce Citera
Recommended Posts