Christoffer_C September 24, 2006 Report September 24, 2006 Hej!Håller på att försöka tareda på vad alla saker är för något som inte satt på plats när vi köpte objektet. Kan någon förklara för mig vad dessa saker är ? Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 24, 2006 Report September 24, 2006 Hej.Dessa förstärkningar sitter ibagaget på golv ovanförrambalken bak, hålen är samma som du skruvar faststötfångar fästen bak, alltså ställ den med hållen bakåtframför bultskallarna till bakstötfångarfästena i bagageså tror jag att du förstår. Citera
Christoffer_C September 24, 2006 Author Report September 24, 2006 Aha, så dom ska altså slutta frammåt och "vingarna" ska svetsas fast på ovansidan av golvet ?, har jag rätt nu ? Citera
Christoffer_C September 24, 2006 Author Report September 24, 2006 Tack!Jag ser fram emot att få bygga ihop bilen, och med din och andra personers hjälp här på forumet så ska det nog gå kanon! Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 25, 2006 Report September 25, 2006 HejAvslutar denna gång med att säga, LYCKA TILL och fortsätt gärna attfråga oss på Forumet när du kör fast. Citera
Recommended Posts