hejnart October 14, 2006 Report October 14, 2006 har en Mustang 72 med c6 låda i när jag lägger i drive eller backen så drar den så hårt att motorn stannar måste ha lite gas och hålla på bromsen vad kommer det sig. Citera
Janne Holm CMC1740 October 15, 2006 Report October 15, 2006 Hade samma problem med min låda för 2 år sedanvisserligen C4 men ska väl vara ungefär samma funktion på dem.Det jag gjorde var bara att göra rent lådan samt filtret i lådanoch fylla på ny olja. Efter det har den gått "klockrent" Citera
hejnart October 15, 2006 Author Report October 15, 2006 Jag har precis bytt olja o filter men jag tycker att den uppför sig ungefär likadant, men jag har inte kört den så mycket än om det kan ha någon inverkan bilen har stått orörd´sen -94 Citera
Janne Holm CMC1740 October 15, 2006 Report October 15, 2006 Kan var mycket "gegga" som sitter i ventilerna och andra ställenJag hade bort min låda så jag kunde tvätta den rejält med (dieselolja)Inget jag vågar rekomendera men för min låda gjorde det susenkanske någon mer här vet något bättre att tvätta med Citera
Recommended Posts