NiklasW December 1, 2006 Report December 1, 2006 Idag 1 december va jag ute och åkte Mustang några timmar! Man märker att folk blir förvånade när de ser bilen..heheMen 9 grader varmt och torrt underlag..vad mer kan man begära? Nån mer som har dragit ut på säsongen så länge det går? Citera
mogge December 1, 2006 Report December 1, 2006 Jag tog sista turen för i år idag , hade nästan glömt hur nice den låter Snyft! långt till våren. Citera
aihonen December 2, 2006 Report December 2, 2006 jag tog en sväng i fredags. inte är det dags att parkera mussarna än Citera
overlake CMC 1202 December 2, 2006 Report December 2, 2006 Kommer nog ta min för en sväng så fort kopplingsbytet är klart.Så länge det inte sandats eller saltats så kan den få åka lite... Citera
Morgan Roos Cmc 549 December 3, 2006 Report December 3, 2006 Vilken känsla det var att crusia runt bland alla julklappsjägare.Hann idag med att byta plats på -69:an och -73:an. Nu står -69 i mekgaraget och -73:an i "förvarings"-garaget och är redo att säljas. Se film från idag (3 dec) på -69:an: Citera
Jonas Grankvist cmc2023 December 3, 2006 Report December 3, 2006 När jag fick tvättat bilen idag så blev man så sugen på att ta en tur runt området.... Så det blev en tur med bilen utan stolar. Fick sitta på golvet men det gick bra... Så sugen var jag!! Citera
Recommended Posts