brandmannen January 29, 2007 Report Share January 29, 2007 Tänkte be dem fixa allting rörande mitt musangköp nu i veckan. Någon som kan rekommendera dem? Någon som inte alls kan rekommendera dem? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurra February 5, 2007 Report Share February 5, 2007 Fick just hem min 69a via Viking Transport som samarbetar med US Automotive,kan bara rekomendera dom båda två.Hade lite kontakt med Magnus på Viking transport innan jag hittade objektet,så när jag bestämt mej och ringde till Magnus sa han bara på sin karaktäristiska skånska "då klipper vi den" och så blev det, hur enkelt som helst.US Automotive skickade en fullmakt som jag skrev på och fixade rubbet med hamn tull moms osv osv Hälsningar Gurra i Varberg Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
brandmannen February 6, 2007 Author Report Share February 6, 2007 Uppskattar att du skrev, har lyckats få tag i lite referenser som tycker likadant! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
LS June 18, 2007 Report Share June 18, 2007 Intressant att höra, vill du beskriva lite mer konkret hur betalningar o.d gick till ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
brandmannen June 23, 2007 Author Report Share June 23, 2007 Jag tog chansen, det var inga problem, jag rekommenderar verkligen dem!Jag kollade upp företaget så att de inte hade några kundrelationer som gått snätt (fanns inga kunder som prickat dem). Sen åkte jag ner och pratade med Hans då både jag och han bodde i tomelilla i skåne.Eftersom Hans (Automotive) jobbar tillsammans med Viking Transport i USA så betalade jag till Hans som jag kände till och han i sin tur betalade Viking Transport och på den vägen är det.Fick hem en svart Mustang GT 2006 Premium för 260k, inkl allting (bil, skatt, moms, regbesiktning).Bara skriv om du har specifika frågor, alternativt kan du ringa mig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts