January 30, 200718 yr comment_36148 Tror jag blir tokig alltså!Jag ska byta höger spegel på min Cobra -01, men vet inte hur man får väck den.Jag har ju mach460 högtalarsystem och en högtalare sitter ju på speglens fäste på insidan! Se bild, den är tagen innan den gick i sönder.Är det någon som gjort detta innan eller vet hur man gör? Tack på förhand.
January 30, 200718 yr comment_36155 Sitter bara påtryckt, såna där små hakar som är på nästan alla plastlock som bara är påtryckta.klämma o vicka o bända lite så kommer det
January 30, 200718 yr Author comment_36164 förstod inte om du menar vicka på spegeln eller högtalaren
January 31, 200718 yr comment_36170 Högtalar gallret kan man dra rakt ut så kommer du åt att lossa backspeglen.
February 2, 200718 yr comment_36243 plocka bort dörrsidan, knäpp loss gallret äver högtalalren innanför backspegeln, där kommer du åt en skruv, samt 2 skruvar bakom dörrsidan som håller hela burken till den högtalaren, sen e de bara å skruva loss backsegeln å byta ut,