joakim71 February 19, 2007 Report Share February 19, 2007 Jag undrar om vilken bromsservo som passa på min Mach 1 -70 medmanuellåda. Jag håller på att byta från trummor till skivor./Joakim Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Holmgren cmc924 August 7, 2007 Report Share August 7, 2007 Hej JoakimDet är ju länge sedan du gjorde ditt inlägg och du kanske redan fått svar på ditt problem.Jag skulle säga att du ska ha Bendix bromsservo på din -70 Mustang.Det fanns både Bendix och Midland under -69 och ytterst få tidiga -70 kan ha haft Midland men de är väldigt ovanliga.Kolla här:www.napaonline.comGör en sökning på brake booster till din bil genom sökverktyget, där finns ganska bra bilder också.mvhAndreas Holmgrencmc924 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB August 7, 2007 Report Share August 7, 2007 http://www.napaonline.com/masterpages/N ... SubCatId=2 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts